Welcome on world-of-mandy

Aktualizácia: nedajú sa mi na blog.cz ani písať články, či zverejňovať. Ak sa to nespraví do 2-3 týždňov, tento blog bude mojím oficiálnym blogom!


/Neviem ako to zmenšiť, sorry guys xD/


Hello aliens, cyberpunks, guineapigs. Tu vaša Mandy. Určite ma poznáte. Tak sa to pokúsim vysvetliť.

Tento blog je dvojička blogu dreamlog.blog.cz, a má jednoduchý účel - je zálohou, že všetky moje články sú v poriadku. Viete, čo sa dialo poslednou dobou s blog.cz. Články začali strašne blbnúť, tak isto komentáre, a každému to liezlo na nervy. V tú chvíľu som sa rozhodla, že je čas si všetko zálohovať. Mám v pláne sem dať všetky články z blogu, alebo aspoň z roku 2018. Preto sa nečudujte, ak ich tu zrazu bude aj 50 za deň. A kto vie, ak sa mi to tu zapáči, možno sem kompletne prejdem.
Mimochodom, mala som ešte na dreamlog prednastavený článok o nových zmenách na blog.cz. Kde náhodou bol odstavec aj o týchto blog.cz bugoch. Máte sa na čo tešiť, keď to všetko pokopčím xD

Akby to nevyšlo tam, bude to tu. To je na teraz všetko guys. Game over[pre blog.cz aj nás blog.cz blogerov].


Mandy

Komentáre

Obľúbené príspevky