Mandy's profile


/Prvá s týmto nápadom na článok prišla Ami, všetky creds patria jej!/

/Naposledy aktualizované: 28.08.2018/

Cheers loves, unoriginal admin here. Profil blog.cz mi už nestačil, musela som upgadovať. Možno o mne zistíte niečo, čo neviete. Môžete napísať do komentov, či máme niečo spoločné.


Základy od ktorých sa všetko odvíja:

Prezývka: Mandy
Skutočné meno: ░░░░░░
Narodená: 24. 07. 2001
Povolanie: úspešný študent strednej hotelovej školy. Sounds good in my head.
Bydlisko: ░░░░░░


Ako som začala blogovať:

Už ani neviem rok. Ale bolo to pred pár rokmi. Boli letné prázdniny, a ja som bola dosť znudená. Prekutrávala som internet, a narazila na pár blogov, ktoré ma zaujali. Všetky frčali cez blog.cz, tak som si založila prvý blog. Mala som prvú komunitu, ale začali sme sa strašne hádať, a podelili sa na skupinky[toho mi je doteraz ľúto]. Aj keď sme mohli byť dospelejší, a komunikovať spolu aspoň na profesionálnej úrovni. Uznávam teda, že podiel viny mám na rozpadu komunity aj ja.

Potom som vytvorila druhý blog, ktorého teraz ale ľutujem. Nebol to blog hodný môjho času, čo svedčí aj o tom, prečo si naň nepamätám. Nepamätám si odtiaľ ani na jeden článok. Bolo to vlastne o tom istom ako prvý blog, teda o veciach čo ma vtedy bavili. Všetko, čo teraz považujem za kraviny. Napr. dollky. Vzájomne sme si aj kopírovali články, nedávali creds originálnym umelcom, a bolo toho viac. Nakoniec sme sa hádali tak veľmi, až mi bolo všetko jedno. Zmazala som blog, moje kamarátky tiež, a spretrhali sme všetky kontakty. Zostali so mnou vlastne iba Alison a Luan. Aj keď nás v komunite bývalo kedysi aj nad 20. Eh, "golden age", ktorá ani nebola golden age. Skôr toxic age.

Mala som aj obdobie, kedy som mala spoločný blog s 3 kamarátkami. Každá sme mali určité dni, kedy sme mohli vydávať články. Na mňa to ale bolo priveľa dohodúvania, a necítila som také to súkromie, ktoré mám, keď som na blogu sama. Aj tak potom boli 2 kamošky na tom blogu neaktívne, aj sme sa pohádali, a nakoniec sme sa takéhoto štýlu blogovania vzdali, a znova mali individálne blogy. A tak mi to vyhovuje viac. Mám súkromie.

Potom som začala experimentovať. Založila som si Tumblr, a asi hodinu sa hrala iba so vzhľadom. Noazaj sa mi Tumblr páčil, mala som stiahnutú aj app. Ale ako sk bloger sa tam nepresadíte. Tak som opäť išla sem, na starý dobrý priemerný blog.cz. A tak vznikol tento blog. Je najlepší z už spomenutých blogov, a jediný blog, s ktorým som naozaj spokojná a stotožnená. Konečne píšem o veciach, ktoré ma naozaj zaujímajú, a cítim sa fajn. Pomedzi to som pozakladala aj blogspot, skúsila iné domény, ale nejak to tu neviem opustiť. Oh well.

Ale som rada, že som tu. Aj tá otrasná minulosť mi niečo dala: už netvorím tak toxic kontent, mám lepšiu gramatiku, a ďalší koníček.


Prečo mám takúto prezývku?

Vystupovala som pod veľa prezývkami, a nielen na tomto blogu. Na veľa si už ani nepamätám tbh... Na tomto blogu som bola Yo, Caitlyn, snáď to už nebudem meniť xD

Ale prečo Mandy? Mandy je skrátene Amanda, jedna z mojích fav horrorových postáv. Znie mi aj tak "dospelejšie", jemnejšie, a asi najnormálnejšie to všetkých bývalých prezývok :D


Povaha:

Raz som narazila na definíciu slova nefelibata. A myslím, že som sa v tom našla. Človek, ktorý žije v oblakoch, a neriadi sa zvyklosťami spoločnosti, literatúry, umenia, atď. Skúsim to dať do bodov.

- Sarkazmus je pre mňa ako druhý svetový jazyk, teda som sarkastická. Často :D

- Ale kúsok aj vtipná. Maybe.

- Som kritická ohľadom vecí okolo mňa, a aj veľmi sebakritická. Toto je plus aj mínus zároveň.

- Nemám rada, keď niečo nejde podľa mňa. Ale snažím sa túto negatívnu stránku v sebe nejak držať.

- Viem sa riadne rozpáliť, a tým myslím naštvať. Luan to popísala ako, že som drozdajka xD

- Uznávam, že som pesimistická.

- V realite som tichá. Dokým sa nezačneme baviť o niečom, na čo mám zaťatý názor :D

- Viem dobre čítať ľudí. Veľakrát mi stačí niekoho sledovať a počúvať, a mám hotový celkom presný obrázok.

- Som empatická. Nezdá sa, čo? Ale je to pravda. Viem sa dobre vcítiť do druhých, a mať predstavu o tom, ako im asi je.

- Som INFJ. Tiež sa nezdá, čo?

- Viem sa ale aj rozpáliť v zmysle, že robím to, v čo verím. Alebo čoho sa chytím. Alebo ak ide o správnu vec. Vtedy som schopná sa aj s kľudným hlasom hádať, zdôvodňovať. Máte predstavu.

- Preferujem samotu, než hlučné davy.

- Viem celkom dobre radiť ostatným.

- Ďalej si tvorte obrázok sami. Boop.


Čo robím, keď mi nedajú heslo od wifi:

Kreslenie - smiem moje zdrapy nazývať umením? To je otázka, s ktorou by som sa trápila dlhšie ako s rovnicami. Kreslím chibis. Ale to viete.

Pc[keď nejde wifi, Mandy?] - väčšinu času som online. Internet je moja studnica inšpirácie, nápadov, dramy, stalkovania. Keď nie som na nete, som na gamejolte, steame, a proste hrám. Ale skôr som teraz na nete a hľadám family friendy content.

Pozerám filmy - Pozerám hlavne horrory, gameplay-e, a potom také cancer drama veci. Občas sa ale dostanem aj k iným žánrom.

Čítanie - raritne, ale spomeniem to. Ak ma kniha zaujme, čítam. Inak už nie.

Zbieranie - mám rada zbieranie figúriek, alebo vecí s hernou tématikou.



TOP 10 Round 1: Čo mám rada. Ready? Wallop!

(Nezoradené podľa obľúbenosti)

Hry:

- FNAF

- Overwatch

- Persona[alebo shin megami tensei]

- Undertale

- Outlast

- Dead by Daylight

- Bioshock

- Far Cry

- Mystic Messenger


Postavy:

- Chara - Undertale

- Springtrap - FNAF

- Sombra - Overwatch[nečakane]

- Futaba Sakura - Persona 5

- 707 - Mystic Messenger


Youtuberi[za toto po mne pôjdete]:

- Pyrocynical

- I Hate Everything

- iDubbbzTV

- Elvis the Alien

- Dead Meat

- Kubz Scouts



TOP 10 Round 2: Čo neznášam

- Vojnu

- Faloš[v akomkoľvek podaní]

- Keď nejde wifi

- Keď sa mýlim

- Facebook a Messenger

- keď laguje pc, mobil

-populárne značky oblečenia ako Supreme


Zaujímavosti, ktoré nie sú zaujímavé:

- Keby som bola v nejakej fakulte z HP, som v Chrabromile - tam ma zaradil pottermore, nekukajte tak na mňa.

- Mávam apokalyptické zombie sny. Nie, vôbec nie ako Walking Dead.

- Rada sledujem paranormálne veci. Buzzfeed neznášam, ale buzzfeed unsolved je fajn.

- Keby som mala personu, pravdepodobne to bude Aiakos.

- Som daydreamer.

Komentáre

Obľúbené príspevky